Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:55:37+01:00
Świat powinien być bardziej lojalny. Nie byłoby wyśmiewania, wyzwisk i rasizmu.

Świat powinien być zgodny z innymi. Nie byłoby wojen i kłopotów.

Świat powinien być bardziej prawdomówny. Nie byłoby zdrad, kłamstw, koloryzowania.

Świat powinien być bardziej kolorowy. Bo teraz jest szary, zanieczyszczony, zresztą do czego sami doprowadziliśmy.

Świat powinien być dobry. Nie byłoby kradzieży, łamania prawa, zła...

4 4 4
2010-03-17T16:58:16+01:00
Świat powinien być dobry, zharmonizowany i bezpieczny. Nie powinny być na nim wojny i kłótnie. Wszyscy ludzie powinni żyć w harmonii i na bezpiecznych ziemiach. Ludzie powinni kochać bliźniego i nie dokuczać mu. Powinniśmy dbać o naturę, która jest w niebezpieczeństwie. W dobrym świecie byłaby ona zadbana i nikt by jej nie niszczył. Pielęgnowalibyśmy ją i dbali o nią, bo gdy jej nie będzie nie będzie już ani ludzi, ani żadnego życia na ziemi, ani samej ziemi. Świat powinien być zadbany i bezpieczny. Pilnujmy tego, aby taki właśnie byłbył!!!!!=)
4 4 4
2010-03-17T16:58:37+01:00
1. Na świecie nie powinno być wojny, na której giną ludzie walczący o swój naród
2. Nikt nie powinien być bezdomny, ani cierpieć na głód.
3. Nie powinno być żadnych chorób, które nieszczą człowieka (np. rak)
4. Żaden człowiek nie powinien być samotny. Każdy chce mieć swoją miłość.
5. Każdy mógłby wyrażać swoje zdanie i nie czuć się przez to zagrożony bądź też urażony (np. wyznanie innej religii niż inni)
4 4 4