Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:54:12+01:00
A) 2 1/3 - 8 1/3 = -6
b)5 1/4 - 6 = - 3/4
c) -3 - 600 = - 603
d)-9-(-64)= -9+ 64 = 55
e)89- (-211) = 89+211 = 300
f) - 3,75 - (-4) = - 3,75 + 4 = 0,25
2010-03-17T16:56:08+01:00
A) 2 1\3 - 8 1\3= -6
b) 5 1\4 -6= -3\4
c) -3 -600= -603
d) -9 - (-64)= 55
e) 89-(-211)=300
f) -3,75-(-4)=0,25
2010-03-17T16:57:22+01:00
A) 2 1/3 - 8 1/3= -6
b) 5 1/4- 6= - 3/4
c) -3-600= -603
d) -9- (-64)= -9+ 64= 55
e) 89- (-211)= 89+ 211= 300
f) -3,75- (-4)= 0,25

Mam nadzieje, że pomogłam ;))