Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:55:46+01:00
Dąrzenie do celu "Po trupach" czasem wydaje się być sensowne, ale dla wielu ludzi tak nie jest. Marzenia to nie tylko wyobraźnia, ale także zaspokojenie samego siebie... można marzyć o wielu sprawach, rzeczach i zdarzeniach. Marzenia to odpłynięcie na kilka chwil od świata, ale myślenie o tym za wszelką cenę traci swój sens, tak jak "nauka przy muzyce". By marzyć trzeba mieć wyznaczony cel w życiu, ale wiele zależy od nas, ludzi, którzy starają się aby do niego dotrzeć. Marzenia to jedyne co podczas stresu może szybko wyleczyć człowieka.
2 3 2
2010-03-17T16:55:58+01:00
Za wszelką cenę nie. Nie można przedkładać swojego dobra nad dobro innych. Realizując marzenia za wszelką cenę możemy po drodze skrzywdzić inne osoby. Wtedy, nawet jeśli spełniliśmy naszą wielką zachciankę, nie będziemy szczęśliwi z powodu sumienia, które zacznie nam dokuczać.
4 3 4
2010-03-17T16:56:23+01:00
Każde marzenie to osobna przygoda.
osobna emocja i motywacja.
osobna metoda osiągnięcia.
niektóre są drobniejsze, inne ogromne =)
posiadając swoistą ,,drogę w czasie,, ułożoną z dat, będziesz miał znacznie więcej powodów do świętowania i oczywiście więcej kontroli nad metodami (nie bój się oceniać metod, możliwość oceny daje szansę na korekty)
fly high! =)
1 5 1