Odpowiedzi

2010-03-17T17:04:46+01:00
-większość osób za aborcją już się urodziła
-w gruncie rzeczy to morderstwo
-jest to dziecinne ponieważ sami się o to dziecko prosiliśmy
-czułbym się dziwnie gdyby rodzice myśleli o mojej śmierci
-nie miał bym serca pozbyc się własnego dziecka
-jest to grzech
-trzeba każdego traktować na równi
-każdy ma prawo do życia
-decydując się na dziecko trzeba być pewnym swojej decyzji
-piąte nie zabijaj
Najlepsza Odpowiedź!
  • zlop
  • Początkujący
2010-03-17T17:07:13+01:00
-jest to zabicie niewinnej istoty żywej-człowieka
-każdy ma prawo dożycia
-5 przykazanie dekalogu mówi"nie zabijaj"
-jest to nie moralne
-życie zawdzięczamy Bogu.
To, że pocznie się dziecko, tzn, że Bóg tak chciał, a usunięcie, to niespełnianie woli Bożej i niewypełnianie Jego nakazów
-tego uczy nas wiara chrześcijańska