Odpowiedzi

2009-10-26T17:53:44+01:00
A)√2×18 = √36 = 6
b) √2×32 = √64 =8
c) √3×27 = √81 = 9
d) √48×3 = √144 =12
e) i - ? jaki znak?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T17:54:25+01:00
A)√2 × √18=√2×√2×√9=2×3=6

b)√32 × √2=√16×√2×√2=4×2=8

c)√3 × √27=√3×√3×√9=3×3=9

d)√48 × √3=√16×√3×√3=4×3=12

e)√7 i 1/5 ÷ √1,25=√(36/5×4/5)=√144/25=12/5=2,4

f)√4 i 4/7 ÷ √3,5=√32/7÷√3,5=√(32/7*10/35)=√10/7=√1 i 3/7

g)√0,12 ÷ √4/27=√(12/100×27/4)=√81/100=9/10=0,9

h)√1 i 1/11 ÷ √3⅔=√(12/11×3/11)=√36/121=6/11
2009-10-26T17:58:27+01:00
A)√2×18= √36= 6
b) √32×2= √64=8
c) √3×27=√81=9
d)√48×3=√144=12
e)nie wiem o co chodzi z tym "i"?
f) nie wiem o co chodzi z tym "i"?
g) √12/100×27/4= √81/100=9/10 tu 12 i 4 skraca sie przez 4
h)nie wiem o co chodzi z tym "i"?