Zad1
Ułóż kilka(10) zdań na temat ważności i potrzeby nauki szkolnej. Zastosuj rzeczowniki wartościujące dodatnio.

Zad2
Odmień przez przypadki w l.p i l.m.n. -drzewo, -ławka oddziel końcówkę od tematu.


Dziękuje z góry za odpowiedzi ;))


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:07:17+01:00
Zad 2

M.ławka, ławki, drzewo, drzewa
D.ławki, ławek, drzewa, drzew
C.ławce, ławkom, drzewie, drzewom
B.ławkę, ławki, drzewo, drzewa
N.ławką, ławkami, drzewem, drzewami
Msc.ławce, ławkach, drzewie, drzewach
W.ławko, ławki, drzewie, drzewa ;]]]
2010-03-17T17:09:10+01:00
Według mnie należy się uczyć w wieku do osiemnastego roku, bo kiedy będziemy mieć własne dzieci będziemy mogli im pomóc. Co w tedy im powiemy?
Należy się uczyć, gdyż lepiej nie mieć takiego problemu.
Nauka poza tem przynosi wiele sadysfakcji i poczucia ważności.
Jest ona czymś co potrafi naprawdę pomóc w życiu. Kolejnym ważnym pozytywnym argumentem jest fakt, że Polska potrzebuje ludzi wykształconych.
Takich, którzy będą mogli ją poprowadzić i pomóc jej dojść do lat świetności.
Kolejnym argumentem za jest fakt, że dzięki nauce możemy dostać stypendium, a co za tym idzie poleprzyć budżet rodzinny. Mam nadzieję, że przytoczone argmenty nie dają podstaw do stwierdzenia, iż nauka jest niepotrzebna. Nieważne czego się uczymy, ważne, że wogłóle uczymy się pozytywnych rzeczy.
2 4 2