Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:58:29+01:00
Duchu Święty!!
Proszę Cie o opieke nade mna i moja cała rodzina
Proszę Cię abyś czuwał nad moim domem
i moimi najbliższymi.
Otaczał nas opieką Bożą i nigdy nie opuścił
Będę sie do ciebie modlic
Amen
2010-03-17T16:59:12+01:00
Duchu Święty,
Jesteś tak bardzo miłosierny,
i wiem, że wierny.
Chroń mnie przed smutkiem
i udrękom.
Nie pozwól by zły los
mnie spotkam, tylko
bym przez życie kroczył
drogą prowadzącą do nieba.


Amen