Szkolny komitet rodzicielski wygospodarował 2140 zł na zakup sprzętu telewizyjnego. Kupiono telewizor za 1389 zł i magnetowid za 699 zł. Za resztę postanowiono kupić kasety wideo. Jedna kaseta kosztuje 6,40 zł. Ile kaset kupiono?

Z OBLICZENIAMI BO JAK NIE TO CZEKA SPAM!!!;p

3

Odpowiedzi

2010-03-17T16:59:25+01:00
[2140-(1389+699)]:6,4=8,125≈8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:59:37+01:00
2140-(1389+699)=2140-2088=52
52:6,40=8,125
mozna kupic najwiecej 8 kaset
2010-03-17T16:59:58+01:00
2140 zł-1389 zł-699 zł=52zł
52:6,40≈8

odp. kupino 8 kaset, zostało 8 groszy reszty