Odpowiedzi

2010-03-17T17:03:55+01:00
Zima miejska
Oda do młodości
Ballady i Romanse
Dziady część druga i czwarta
Sonety krymskie
Reduta Ordona
Ksiega narodu polskiego
Pan Tadeusz
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:05:58+01:00
- Pan Tadeusz czyli ostatni Zajazd na Litwie - Konrad Wallenrod
- Dziady
- Reduta Ordona
- Oda do młodości
- Sonety krymskie
- Ballady i romanse
- Poezje
- Grażyna
3 4 3