Odpowiedzi

2010-03-17T17:00:14+01:00
1.Dlaczego został pan dziennikarzem?
2.Co pociągneło pana do tego zawodu?
3.Jaki jest cel dziennikarza?
8 3 8
2010-03-17T17:01:22+01:00
Czy fascynuje pana ta praca ?
Czy lubi pan swój zawód?
Dlaczego chciał pan zostać właśnie dziennikarzem a nie kim innym?


9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:03:00+01:00
Jak długo pan pracuje?
Gdzie przeprowadzał pan najdziwniejszy wywiad?
Który z wywiadów wydaje sie panu najfajniejszy?
Czy lubi pan swoja prace?
Dlaczego został pan dziennikarzem?
8 5 8