Odpowiedzi

2010-03-17T17:03:25+01:00
Aby pogodzić to najlepij zeby to zrobił ojciec laurenty heh xd
no przedewzystkim by sie pogodzili nie powinno byc miedzy nimi nienawisci do przciwnego rodu ..moim zdaniem za wszystki stoi tybalt który ze wszystkich jest naj bardziej skłucony z rodem montekich
jak moja pani móił to te rody nie były tak skłócone strasznie ze nie wiem bili sie ze saobą itd..tyle normalnie ze soba zyli tlyko ze w niezgodzie...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:03:49+01:00
Ich dzieci są w sobie zakochane
Kłucą się od wielu lat
ich kłutnie mogą prowadzić do wielu bujek
Podpadają królowi Werony
Oba klany są na tyle sznowane, że ich godność niszczy kłutnia
Nie pokłócone mogły by się wspierać
są do siebie podobne
2010-03-17T17:04:25+01:00
1. Romeo i Julia bardzo się kochają
2. Gdyby się sprzymierzyli mieli by mniej wrogów
3. Mogliby razem współpracować
4. Romeo i julia by jeszcze żyli
5. mieli by nowego sprzymieżeńca
6. łatwiej by im było porozumieć się z innymi ludżmi
7. ich dzieci kochałyby się, pobraliby się, mieliby szczęśliwą rodzinę