Odpowiedzi

2009-10-26T17:48:36+01:00
Wędrówka, wycieczka,pielgrzymka ,wyjazd,wyprawa
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:49:48+01:00
Piesza wycieczka, wędrówka, włóczęga , eskapada, wypad, wyprawa, peregrynacja, pielgrzymka, peregrynacja, wędrówka, ekskursja, eskapada, wycieczka, delegacja, wyjazd służbowy, wojaż

prosze:))

Powinno być dobrze
53 4 53
2009-10-26T17:50:10+01:00
Wyprawa, wędrówka, pielgrzymka, droga, wycieczka
22 3 22