Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:03:30+01:00
Opowiadanie zaczyna się od akapitu opisujesz wstęp następnie rozwinięcie i również akapin i zakończenie też akapit w zakończeniu piszesz swoje własne zdanie

pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:05:16+01:00
Kiedyś, Dawno temu, Wczoraj itp.
Bardzo mi tego brakuje, lubiłem spędzać tam wakacje, itp.
zalezy od twojego opowiadania
2010-03-17T17:05:30+01:00
Zaczynasz od tego co sie dzieje.
potem rozwinięcie [ podaj jak najwiecej informacji]
a na koniec zakoncz słowami np: ``Nigdy tego nie zapomnę``