Odpowiedzi

2010-03-17T17:05:51+01:00
12000/1200 = 10 - tyle lat otrzymywała dotacje
12000+10800+9600+8400+7200+6000+4800+3600+2400+1200 = 66000 - tyle otrzymała w sumie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:09:33+01:00
Skoro na początku dotacja wynosiła 12 tys zł, a później malała co rok o 1200, to odejmuj od 12 000 1200 i tak od każdego wyniku 1200, aż uzyskasz 0. Wyjdzie Ci, że dotacje otrzymywała przez 10lat. A żeby obliczyć łączną dotacje należy dodać sobie każdą kwotę z tych 10 lat, przez które otymywała pieniądze. Mam nadzieję, że pomogłam:)
  • Ct95
  • Początkujący
2010-03-17T17:10:27+01:00
12000 : 1200 = 10 lat 12000+10800 + 9600 +8400 +7200+6000+4800+3600+2400+1200=66000