Zad 1 Liczba o 5 wększa od liczby x jest równa .
a. 5x b.x+5 c. x-5

Zad 2 Po zapisaniu wyrażenia -4 (6a+3b) w najprostszej postaci otrzymamy .?

Zad 3 Po redukcji wytażeniu 4x do potęgi 2 -7y+2x do potęgi 2 + 7y +1 otrzymamy .?

a.8x do potęgi 2 +1 b. 6x do potęgi 2 + 14y +1 c.6x do potęgi 2 +1 d/6xdo potęgi 2 -14 y + 1

Zad 4 Po wyłączeniu wspólnego czynnika przed nawias wyrażenie b do potęgi 2 -5 bc + 12 b przyjmie postać ?

Zad 5 Po uproszczeniu wyrażenia 14x - 3 otrzymamy ?

Bardzo proszę o szybką odpowiedz ... i o krótkie wytłumaczenie zadania .. dlaczego jest taki wynik a nie inny .. !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:10:35+01:00
Zad1.
b.
Zad 2.
-24a-12b.. tak mi sie wydaję ; ))
Zad 3.
----
Zad 4.
b
Zad 5
14x-3 = 11x ..chyba.. albo 4,2
Za dużo nie pomogłam..Wrazie co poprawiac..
1 5 1
2010-03-17T17:10:40+01:00
1.
b)x+5
2.
-4(6a+3b)=-24a-12b
3.
c)6x²+1
4.
b²-5bc+12b=b(b-5c+12)
5.
14x-3
1 5 1
2010-03-17T17:21:37+01:00
1. B bo trzeba dodać 5
2. -24a-12b bo trzeba pomnożyć to z przed nawiasu przez to co jest w nawiasie
3. C bo -7y i =7y się redukuje iksy (x) dodajemy i piszemy co pozostalo

4. nie wiem
5. nie wiem
1 4 1