ZAD.1.
Wyobraź sobie, że Twój przyjaciel, świetny gitarzysta. przygotowuje się do ogoólnopolskiego fetiwalu. Kupiłeś mu płytę, o której marzył. Napisz dedykację.

ZAD.2.
Twój ulubiony nauczyciel zmienia pracę i nie będzie już dłużej Was uczył. Napisz dedykację w książce z fotografiami znanych sportowców. Napisz dedykację.

ZAD.3.
Napisz dedykację, które mógłbyś umieścić na swoim zdjęciu, dla następujących osób:
D) swoich wielbicueli, którzy przyznali Ci tytuł Nastolatka roku.

ZAD.4.
Przeczytaj uważnie zamieszczony nizej cytat. Zastanów się, komu i z jakiej okazji mógłbyś je zadedykować. Napisz dedykację.
A) ''Dobrze widzi się tylko sercem. Najważńiejsze jest niewidoczne dla oczu''

A. Saint-Exupery

PROSZĘ O ROZWIĄZANIA NA TE ODPOWIEDZI, BARDZO I TO BARDZO PILNE NAJLEPJEJ DO DZISIAJ DO GODZ.20.30

2

Odpowiedzi

2009-10-26T17:52:53+01:00
ZAD.1.
Wiem, że zawsze o takiej marzyłeś!
ZAD.2.
Miłej pracy. Foto:d
ZAD.3.
Dzięki wam za wszystkooo i życzę sukcesow podobnych do moich
ZAD.4.
Dla ukochanej dziewczynyy
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:55:34+01:00
Zad.1.
Dla mojego przyjaciela i świetnego gitarzysty ...

Zad.2.
Dla najlepszego pod słońcem nauczyciela, aby zawsze o nas pamiętał

Zad.3.
D) Dla moich wielbicieli, którzy mi pomogli w spełnieniu marzenia.

Zad.4.
A)''Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu'' zadedykowałabym przyjacielowi. Dla najlepszego przyjaciela
5 2 5