Odpowiedzi

2010-03-17T17:10:23+01:00
Wojsko nie dokonca przygotowane bylo na taka wojne zatakowaly ich silne mrozy oraz choroby
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:21:28+01:00
Napoleon poniósł klęskę ze względu na to, że uważał się za niezwyciężonego przywódcę wielotysięcznej armii. W 1812 r. podczas wkroczenia w granice Imperium Rosyjskiego liczyła ona około 600 tys. żołnierzy.Drugim etapem klęski osłabionego już Napoleona była„Bitwa Narodów”. Prusy, Rosja, Austria, Szwecja i Anglia wiedząc, że armia wroga jest bardzo słaba i mało liczna postanowiła zaatakować. Bitwa ta odbyła się w 1813 r. pod Lipskiem. Rozstrzygnęła ona o losach Europy. Napoleon został zmuszony do abdykacji i wypędzony na wyspę Elbę z której zbieg po kilku miesiącach
12 4 12