Odpowiedzi

2010-03-17T17:13:21+01:00
Rozmnażanie bezpłciowe - typ rozmnażania organizmów, który nie jest związany z wytwarzaniem gamet. Organizm potomny powstaje z części organizmu rodzicielskiego. W rozmnażaniu bezpłciowym organizm potomny otrzymuje zestaw genów identyczny z organizmem rodzicielskim. ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:14:44+01:00
Ponieważ nie przeżyłyby bez wody,

pasożyty: tasiemce - przyssawki i haczyki (tasiemiec uzbrojony), zredukowane układy narządów lub ich brak, brak oczu
przywry: są obojnakami

rozmnażanie bezpłciowe to rozmnażanie, w którym jest jeden osobnik macierzysty