Dopasuj wyrazy , tak aby powstały poprawne słowa. Ułóż jedno zdanie z każdym wyrażeniem. Upewnij się , czy dane słowo ma pisownię łączną czy rozdzielną.

1.suit
2.train/bus
3.package
4.guide
5.traffic
6.sleeping
7.camp

a.holiday
b.book
c.jam
d.fare
e.case
f.site
g.compartment

2

Odpowiedzi

2010-03-17T17:22:41+01:00
1e. suitCASE - walizka
2d. train/bus FARE - opłata za przejazd pociągiem/autobusem
3a. package HOLIDAY - wakacje zorganizowane
4b. guide BOOK - przewodnik(książka)
5c. traffic JAM - korek uliczny
6g. sleepingBAG - śpiwór
7f. campSITE - camping

6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:23:03+01:00
1.Suitcase - walizka
np.It did not take Andrew long to pack a suitcase
2.Train/ bus fare- cena biletu
np. Train fares are going up today.
3.Package holiday - wczasy zorganizowane
np. Annuka and Carl had booked a week-long package holiday at a five-star hotel
4.Guidebook- przewodnik
np.My firend trawel around the world- he's a guide book
4.Traffic jam - korek(uliczny)
np. We were stuck in a traffic jam for two hours
5. Sleeping compartmen-przedział sypialny
mp. Soem trains do not have a separate sleeping compartment.
7. Campsite - pole namiotowe
np.Campsite offers quite nice facilities
10 4 10