Pomóżcie plis...
Szymon zdobył 54 punkty ze sprawdzianu składającego się z piętnastu zadań.Za każdą dobrą odpowiedz otrzymywał 5 punktów ,a za złą lub brak odpowiedzi tracił 2 punkty. Ile zadań rozwiązał prawidłowo???




Mam to na jutro plisssss...

2

Odpowiedzi

2010-03-17T17:15:06+01:00
15*5=75
75-54=21
(moge ci napisać, że rozwiązał 10,5 zadania źle, a jak się odejmie dobre od złych to wyjdzie , że 4,5 zadania rozwiązał dobrze)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:25:12+01:00
Rozwiązanie w załączniku, masz słonko i chmurkę w prezencie xDDD
1 3 1