Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:14:48+01:00
Ogłoszenie
Poszukuję pilnie autora do rubryki "sennik licealisty" do gazetki szkolnej. Chętnych proszę o pilne zgłoszenie się we wtorek o godz. 15:00 do sali informatycznej gdzie odbędą się wybory na autora rubryki "sennik licealisty".
Redaktor gazetki szkolnej
1 5 1
2010-03-17T17:22:18+01:00
Uwaga!
Szkolna gazetka poszukuje redaktora rubryki "Sennik licealisty".
Chętne osoby zapraszamy 5 listopada (piątek) do sali nr 23 na trzeciej przerwie, gdzie odbędzie się przesłuchanie.
Redaktor naczelny
Hanna Ryś
1 5 1