Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T18:45:24+01:00
Ponieważ wprowadzając nowoczesną technologię pracę ludzi zastępuje się pracą maszyn. W takim przypadku trzeba część pracowników zwolnić, przed czym bronią związki zawodowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:07:16+01:00
-wprowadzanie nowoczesnej technologi (maszyny)
-za ludzie pracują właśnie maszyny w związku z czym nie są oni tak potrzebni i są zwalniani
-ludzie stawiają liczne protesty przeciwko tym że są zwalniani

(tylko tyle co udało mi się wymyślić pozdrawiam)