Odpowiedzi

2010-03-17T17:13:16+01:00
Http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&hs=1lb&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=+list+oficjalny+Do+ludzko%C5%9Bci+.+o+relacjach+miedzy+Lud%C5%BCmi+%2Ci+jak+mo%C5%BCna+je+poprawi%C4%87..&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=



zobacz !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:17:26+01:00
Drodzy ludzie! Warszawa, 17.03.2010
Mimika twarzy, gesty, słowa, mogą zaprzepaścić naszą niejedną szansę na porozumienie z drugą osobą, a z pewnością oddalić ją w czasie.

Zdobywajmy wiedzę, uczmy się panować nad swoją świadomością, to pomoże nam tonować destrukcyjne emocje. Eliminowanie lub skracanie negatywnych skutków emocji, ułatwi nam relacje z innymi ludźmi, a tym samym poprawi skuteczność naszych działań.
Negatywne skutki złych relacji międzyludzkich to:
-zużycie energii na działania związane z przezwyciężeniem konfliktu i jego skutków, a nie na realizację celów,
-brak współpracy,
-zanik lojalności,
-zablokowanie komunikacji, negatywne uczucia hamują wymianę informacji,
-brak zaufania i związana z tym biurokracja.

Trzeba być otwartym wobec ludzi lojalnym, miłym, pomocnym, małe gesty mogą czynić cuda.
Pozdrawiam. (podpis)
2010-03-17T17:19:05+01:00
(data i miejscowość)

Do wszystkich ludzi!
W tym liście chciałam ( ja piszę jako dziewczyna, ale jak jesteś chłopakiem to sobie zmień) przekazać wiele ważnych informacji ludziom z całego świata.
Relacje między nami nie są zbyt dobre. Często wybuchają wojny światowe i domowe. Rodziny i sąsiedzi żyją w niezgodzie. Tak nie może być! Musimy żyć w zgodzie i poprawic nasze relacje, aby na świecie żyło się lepiej!
Mam nadzieję, że wysłuchacie tego listu i zmienicie swoje relacje i zachowanie na o wiele lepsze. Musimy współpracować! ;)

Twój podpis
1 5 1