Odpowiedzi

2010-03-17T17:23:04+01:00
Zwraca się do Matki Ostrobramskiej o wstawiennictwo. Tak jak on kiedyś doznał cudu, teraz prosi o przeniesienie Polaków, którzy emigrowali do ojczyzny.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:35:46+01:00
Adam Mickiewicz w Inwokacji zwraca sie do Matki Boskiej prosząc o wstawiennictwo, aby ci Polacy którzy musieli wyemigrować i tęsknią do swojej ojczyzny mogli do niej powrócić.
Ma nadziejhę że Matka Boska pomoże Polsce w trudnej sytuacji tak jak kiedyś gdy był chory i został ofiarowany pod jej opieke.
Wtedy to Matka Boska pomogła mu w walce z chorobą i sprawiła że wyzdrowiał.
1 1 1