Odpowiedzi

2010-03-17T17:15:03+01:00
Wolność polega na tym że człowiek ma prawo do wszystkiego i jest wolny
2010-03-17T17:16:19+01:00
WOLNOŚĆPOLEGA NA WOLNOŚCI
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:18:48+01:00
Wolność polega na tym, że mamy prawo do własnych przekonań. Możemy sami decydować o swoim życiu. Sami decydujemy o tym jaką religię będziemy wyznawać, w co będziemy wierzyć, co będziemy robić kiedyś w życiu. Mamy prawo do własnego wyboru, takiego do którego nikt nas nie zmusi.