Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:15:08+01:00
42/12 = 4
28 * 4 =112
w ciago 112 dni
1 5 1
2010-03-17T17:16:40+01:00
20 ROBOTNIKÓW 14 DNI
14/20= O7 DNIA
12 ROBOTNIKÓW =
12*0,7= 8,4

W 8,4 DNIA CZYLI 9 DNI.
1 5 1
2010-03-17T17:18:28+01:00
42 robotnikow ---- 28 dni
12 robotników ---- x dni

x=(12*28)/42
x=336/42
x=8

28 +8 = 36 dni

Odp. Dame zamówienie 12 robotników wykona w czasie 36 dni.
1 5 1