Na koncert zespołu ONI sprzedano 450 biletów po 11,50 zł i 125 biletów po 28,50 zł .
ILE ZŁOTY ZE SPRZEDAŻY WPŁYNĘŁA DO KASY ?

2.Przypomniej sobie , jakie działanie wykonujemy, gdy obliczamy ułamek danej liczby
0,8 liczy 45 0,5 liczby 2,5, I 0,75 liczby 6,21 .

3

Odpowiedzi

2010-03-17T17:17:33+01:00
1.

450*11,5+125*28,5=5175+3562,5=8737,5 zł

2.
mnożenie.
0,8*45=36
0,5*2,5=1,25
0,75*6,21=4,6575
2010-03-17T17:17:34+01:00
Zad.1
(450*11,5zł)+(125*28,5zł)=5175zł+3562,5zł=8737,5zł

zad.2
wykonujemy mnożenie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:20:27+01:00
450*11,50+125*28,5=5175+3562,5=8737,5(zł) tyle zarobili na biletach

wykonujemy mnożenie
0,8*45=36
0,5*2,5=1,25
0,75*6,21=4,6575