Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:33:16+01:00
Miałam te same zadaniee ; ) w ćw. Matematyka 2001 , nie wiem czy ty też je masz , ale jest to samoo ; p i mam te zadanie rozwiązane , robiliśmy z panią , juz podaje :
18000·35:100=6300=6,3 m 3
6300·2=12600=12,6 m 2
Odp : Zużywa 12600 litrów wody .
17 4 17
2010-03-17T17:40:25+01:00
150*30=4500l 4500l=4,5m3
Jedna rodzina zużywa 4,5m3 wody miesięcznie.

35%=0,35 0,35*4500=1575l=1,575m3
1,575*2=3,15m3
Do utrzymana higieny i spłukiwania toalety zużywa 3,15m3 wody.
12 2 12