Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:19:25+01:00
1. Dżepetto tworzy pajacyka z drewna.
2. Pinokio po ożywieniu, ucieka ze strachu.
3. Pajacyk i jego pierwszy dzień w szkole.
4. Pinokio występuje w cyrku.
5. Długa podróż na tereny "Głupków"
6. Zbójcy atakują na pinokio.
7. Pinokio w domu Dobrej Wróżki.
8. Miłe spotkanie z lisem i kotem.
9. Pinokio odwiedza miasto ChwytajCymbałów.
10. Pajac jako podwórzowy pies.
11. Dżepetto jak i pinokio szukają się na wzajem.
12. Wyspa pracowitych pszół.
13. Pinokio w krainie zabawek.
14. Pinokio ląduje w brzuchu rekina.
15. Odnalezenie dżepetta.
16. Marzenie pajaca o normalnym wyglądzie chłopca spełnia się.


Oczekuje najjj :)
14 4 14
2010-03-17T17:24:04+01:00
PLAN WYDARZEŃ
1. Dżeppetto rzeźbi Chłopca
2. Ucieczka Pinokia.
3. Pinokio idzie do szkoły.
4. Pinokio jako Pajac w teatrze lalek .
5. Wędrówka do Krainy Głupków.
6. Napad zbójców.
7. U dobrej Wróżki.
8. Spotkanie z Lisem i Kotem.
9. W mieście Chwytajcymbałów.
10. Pinokio robi za psa.
11. Dżeppetto i Pinokio wzajemne poszukiwania.
12. Na wyspie Pracowitych Pszczół
13.W Krainie Zabawek.
14. połknięty przez rekina.
15 Spotkanie z Dżeppettem.
16.Przemiana kukły w prawdziwego chłopca.

trochę ogólnikowo ale jest
47 2 47