Przetłumacz tekst.


Das Hähnen in Stücke Scheiden ,mit Salz
Pfefer und Basilikum würzen.In öl btraten ,
Brühe dazugeben und 20 Minuten kochen
Zwiebeln schälen,klein schneiden und zu
dem Hähnehen geben ,nachmal 10 minuten
kochen.Madeln in kleine Stücke schneiden.
Das Essen mit Petersilie bestreuen ,Reis
20 Minuten in Salzwassen kochen.Reis und Hähnehen
servieren.

ZRÓBCIE PLIS;)

3

Odpowiedzi

2010-03-17T17:17:36+01:00
To zawory na części pochwy, solą
Pieprzu i bazylii btraten oleju würzen.In
Dodać rosół i gotować 20 minut
Cebulę obrać, pokroić w małe kawałki i
Hähnehen dać 10 minut później
kochen.Madeln pokrojone na małe kawałki.
Żywności, posypać natką pietruszki, ryż
20 minut w ramionach kochen.Reis soli i Hähnehen
2010-03-17T17:26:13+01:00
Kurczaka pokroić na kawałki i przyprawić, solą, pieprzem i bazylią. Smażyć w oleju, dodawać do rosołu i gotować minut, poszatkuj cebule na małe kawałki, i dodawaj do kurczaka, następnie gotuj 10 minut. Dziewczynki pokrójcie w małe kawałki. Jedzenie przyprawcie pietruszką, ryż gotujcie w 20 minut w wodzie z solą. Ryz i kurczaka podawać.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:41:01+01:00
To jest jakiś przepis chyba...ja aż tak dobrze niemc nie znam ale translatro mi to tak przetłumaczył:

kurki(takie grzyby albo kogut;) na kawałki, pieprzu do smaku solą i korzeniem bazylii dodać.Do oleju, dodać bulion i gotować 20 minut cebulę obrać, pokroić w małe kawałki i dodać do tego no koguto-kurka, potem 10 minut gotować.Madeln(tego słowa nie ma w żadnym slowniku) pokroić na małe kawałki. Żywności posypać pietruszką , ryż 20 minut w soli gotować.Ryż i Hähnehen(tego te nie ma) służyć.

mam nadzieje ze na cos ci sie to przyda;p