Odpowiedzi

2010-03-17T17:21:34+01:00
Mamy obraz oryginalny o wymiarach 107cm na 163 cm
narysowano drugi taki obraz o wymiarach 210 mm na 297 mm.
udowodnij że to nie jest w skali 1:5 prosze szybko bo to wazne ;) daje naaj ;D

107cm na 163 cm
210 mm na 297 mm

jezeli obrazy bylyby w skali 1:5 to i tez odpowienie wymiary bylyby w tej skali

wystarczy wiec temu zaprzeczyc
107/210 = 0,5 czyli 1:2
163/297 = 0,54 czyli tez ok. 1:2

w przyblizeniu te obrazy sa w skali 1:2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:22:16+01:00
107cmx163cm-wymiary obrazu
210mmx297mm-wymiary reprodukcji
21cmx29,7cm(zamienilam)

skala 1:5
5x21=105cm=107
5x29,7=148,5
Reprodukcja nie została wykonana w skali 1:5

Licze na najlepsza;)