Odpowiedzi

2010-03-17T17:34:12+01:00
Przyszła pora na rodziców co nie bali się kredytu
Krew ścieka po rękach i krzepnie na ubraniu, coś takiego ?? :]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:13:22+01:00
Mozesz z tej piosenki coś pozmieniać bo jest bardzo fajna
"piosenka na zły czas"
Na jednej z gwiazd
Tam gdzie mieszka święty spokój
Znam kilka miejsc
Bez obłoków kraj
Zabierz mnie tam
Choćby tylko raz do roku
Znajdź jakiś czar
Chcę polecieć tam

Ref:
Gdy chmurny i ponury czas
Gdy kropi deszcz i pogoda psia
To wtedy zamykam oczy
W górę gnam do gwiazd
Gdy czuję dotyk twoich rąk
To jakby promień w swe dłonie wziąć
Przenika szare obłoki
Iskra ,szczęścia gram

A potem znów
Bezlitosny czas mnie budzi
Pustka i śnieg
Za oknami mgła
I trzeba pójść
I roztopić w tłumie ludzi
Nie dać się zjeść
Zły przeczekać czas

Ref:

Szare, szare myśli w areszt
Szare, szare myśli precz
Szarym ,szarym nie daj wiary
Szarym, szarym
Jasne, jasne tylko te
Niech spełnią się
Drogowskazem będą, czekaj tam

Ref: