Na podstawie zamieszczonego wzoru zredaguj instrukcję wykonania ubioru człowieka z przyszłości. Zastosuj czasowniki w trybie rozkazującym .


Wzór:
Ubiór starożytnego Greka
1. Weź stare prześcieradło.
2. Złóż je na pół.
3. Owiń się nim.
4. Zepnij je na ramionach.
5. Talię ściągnij pasem.
6. Uważaj, żeby się nie potknąć !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:11:06+01:00
1. Uszykuj aluminiowe puszki po napojach, stare prześcieradło, korki od butelek platikowych lub kapsle, klej, nożyczki.
2. Wytnij dziurę na środku prześcieradła (tak, aby Twoja głowa się w niej zmieściła.
3. Postrzęp je.
4. Przyklej do niego puszki i korki lub kapsle.
5. Załóż je na siebie.
6. Gotowe, możesz już się prezentować w swojej "kreacji"!
19 3 19
2009-10-26T19:04:23+01:00
1. Weź z lodówki plastry żółtego sera i śmietanę .
2. Posmaruj swoje ciało śmietaną .
3. Przyklej do niego plastry sera .
4. Obwiń się folią aluminiową
6. Uważaj, żeby się nie potknąć !
26 2 26