Odpowiedzi

2010-03-17T17:23:00+01:00
Bo na Wawelu fajnie jest
hejnał słychać ze hej
najbardziej miejsce
znane i przez
ludzi odwiedzane.
Jest to kościół
katolicki i najbardziej
świętokrzyski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:26:38+01:00
Na Wawelu było już nas wielu
wzgórze w Krakowie,
gdzie żyli królowie
we wnętrzu cenne sztuki zbiory
m.in głowy wawelskie i arrasy
warto to zobaczyć
bo nie będzie można sobie wybaczyć
1 5 1