Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:19:06+01:00
Naglę zauważył kota wziął drabinę i ściągnął małego , czarnego kotka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:23:00+01:00
Gdy szłam przez niewielki park w pewnej chcwili zauwazyłam że cos strasznie miałaczy. Był to czarny kot , który siedział na bardzo wysokim drzewie.Niezastanawiałam sie zadzwoniłam szybko po strażaków, chwil czekałam aż wreszcie przyjechali.Rozłożyli drabine i jeden ze strażaków sciągnoł kotka z drzewa.
1 5 1