Odpowiedzi

2010-03-17T17:25:03+01:00
1) c
2) b
3) a
4) a
5) c
6) a
7) d
8) b
9) a
10) d
11) c
12) a
13) b

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:25:16+01:00
A więc tak :
z. 1 : sześcian
z. 2 : 7 ścian
z. 3 : 10
z. 4 : odp. A
z. 5 : 128 cm 3
z. 6 : 160 cm 2
z. 7 : 30 000 cm 3 wody
z. 8 : 20 l wody
z. 9 : 40 cm długość, 30 cm szerokość, 25 cm wysokość
z. 10 : graniastosłupa czworokątnego
z. 11 : cztery prostokąty i dwa trapezy
z. 12 : odp. A
z. 13 : 96 cm 3

Ja też mam te ćwiczenia i to robiliśmy z panią na lekcji , mam całkowicie dobrze ; )
1 5 1
2010-03-17T17:49:43+01:00
1. C ponieważ w sześcianie wszystkie krawędzie mają taką samą długość
2. C
3. A jedna piramida = 30 klocków
325÷30=10,8(3)
4. A
5. C 8×4×4=128cm³
6. A 2×8×4+2×4×4+2×8×4=160cm²
7. D 40×30×25=30000cm²
8. B wys. = ⅔ × 25 = 50/3 40×30×50/3=20000cm³ = 20dm² = 20l
9. A
10. D
11. C
12. A
13. C
1 5 1