Odpowiedzi

2009-10-26T17:55:49+01:00
Hmm... Ja myślę, że będą mądre xD Pomocne... Ale to raczej na wyobraznię :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:57:15+01:00
Wyobrażam sobie, że roboty, to ogromne maszyny wykonane z metalu, kształtem przypominające człowieka, jednakże bardziej kwadratowe. Oczywiście sterowane są przez sztuczną inteligencję lub przez człowieka.
2009-10-26T17:59:22+01:00
Jeśli chodzi o takie bajkowe roboty to np.

robot moze mieć różne zdolności śmieszny wygląd

np robot do prac domowych albo robot walczący albo jakieś tam jeszcze ine .