Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:26:53+01:00
Boże, wybacz tej osobie która mnie skrzywdziła ponieważ ta osoba jest chora i wieżę, że napewno niezrobiła tego specjalnie; proszę odpuść jej grzechy.
1 5 1
2010-03-17T17:27:02+01:00
Módlmy się za osobę która wyrządziła mi wiele złego, aby Bóg odpuścił jej grzechy i zaprowadził do nieba, albowiem każdy w życiu popełnia błędy i zasługuje na drugą szanse. Może się zagubiła w pokusach szatańskich dlatego my modląc się za nią odkupujemy jak gdyby jej grzechy. A więc Boże miej ją w swej opiece. Amen.
2 5 2
2010-03-17T17:30:14+01:00
Dobry Jezu spraw, aby
na świecie było więcej
takich ludzi, którzy by nie oszukiwali
tak jak mnie. Prosze abyś
pomógł mi przechodzic dalsze
życie i spraw, abym nie umiała
kłamac tak jak bliska mi
osoba okłamała mnie.
Amen

Myślę ze pomoglam daj naj;):)
1 5 1