Odpowiedzi

2010-03-17T17:24:01+01:00
250:10= 25
dawek syropu 25
25:3= w przybliżeniu 8
Odp. Mama Adama ni musi kupować jeszcze jednej butelki syropu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:24:53+01:00
3*10ml=30ml-dawka dzienna

14dni*30ml=420ml-dawka na 2 tygodnie

odp.mama powinna dokupić jeszcze jedna butelkę syropu
2010-03-17T17:25:19+01:00
Dwa tygodnie = 14 dni
3 razy dziennie czyli 14 * 3 = 42 razy musi dostac syrop
będzie przyjmował po 10 ml a wiec:
42 * 10 ml = 420 ml
poniewaz w jednej butelce jest 250 ml więc mama musi dokupic butelke syropu!