Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:27:30+01:00

Dane:
masa -- 3kg
siła 5N
Szukane:
Z jakim przyspieszeniem poruszało się ciało o masie 3kg jezeli działa na nie stała siła 5N ?
Rozwiązanie:
a=F/m
a=5N/3kg = 5metrów/3s²
a = 1,6 m/s²
Odp: Ciało o masie 3kg jeżeli działa na nie stała siła 5N porusza się z przyspieszeniem 1,6 m/s².
2010-03-17T17:28:08+01:00
A=f/m

a= 5N/3kg
a=5/3 m/s do kwadratu
bądź
a=1 2/3 m/s kwadrat
1 5 1