Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:35:56+01:00
2. Dziękuję za rodzinę
- czy dbam właściwie o nią ?

3. Dziękuję za przyjaciół
- czy potrafię przy nich być kiedy mnie potrzebują ?

4. Dziękuję za przyrodę
- czy potrafię ją docenić i dbać o nią odpowiednie ?

5. Dziękuję za pory roku
- czy potrafię docenić to, że w zimie jest zimno, a w lecie ciepło ?

6. Dziękuję za bałagan w moim pokoju
- czy doceniam to, że mam dużo czasu, aby zrobić ten bałagan ?

7. Dziękuję za zdrowie
- czy zwracam uwagę na to, że mogłabym być chora ?

8. Dziękuję za szczęście
- czy doceniam to, że mam z czego się śmiać i do czego uśmiechać ?

9. Dziękuję za szkołę i nauczycieli
- czy doceniam to, że dzięki temu potrafię wiele ?

10. Dziękuję za życie
- czy doceniam to, że gdyby nie Ty Boże to nie byłoby mnie na tym świecie.
2010-03-17T17:36:55+01:00