Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:24:36+01:00
Zadanie 1.
waga Natalii - x
waga Kamili - x+14
łączna waga - 92 kg

x+x+14 = 92
x+x = 92-14
2x = 78 /:2
x = 39 (kg)
39+14 = 53 (kg)

Odp: Natalia waży 39 kilogramów, a Kamila 53 kilogramy
2 5 2
2010-03-17T17:26:25+01:00
X - natalia
y - kamila

x = (92 - 14)/2 = 39 kg
y = 39 + 14 = 53 kg
1 3 1
2010-03-17T17:27:05+01:00
92=x + (x+14)
2x= 78
x=39-waga natalii

x+14= 39 + 14= 53- waga kamili

spr.
39+ 53= 92kg
1 5 1