Dam parę zadań do rozwiązania . Pomóżcie ..
zad.1
Wymień cztery działania profilaktyczne .?
zad.2
W klasie szóstej Zosia wkroczyła w okres dojrzewania. Wymień dwie zmiany,jakie mogły zajść wówczas w jej organizmie ?
zad.3
Podaj przykład mieszaniny
a) niejednorodnej
b) jednorodnej
Proszę was pomóżcie . Chociaż napiszcie te zadania które umiecie . Błagam ..? ; //

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:29:41+01:00
1. szczepienia, zażywanie witamin, odpowiednia dieta
2. miesiączka, owłosienie łonowe
3. a) woda z grochem
b) woda z cukrem
1 4 1
2010-03-17T17:32:59+01:00
Zadanie 1. Badanie krwi
Usg

2010-03-17T17:36:21+01:00
` Zad 1 . Nie wiem XD ; DD.
Zad 2 . Mogła dostać miesiączkę , i zacząć jej rosnąć włosy łonowe pod pachami i na nogach ; *
Zad 3 . Mieszaniny niejednorodne :
Emulsja
zawiesina
piana
aerozole .
Jednorodne : Ja nie wiem ; p