Odpowiedzi

2010-03-17T17:28:33+01:00
Telegraf- przekazywanie informacji na wielkie odległości.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:31:26+01:00
Między innymi:
- ruchoma czcionka Gutenberga, która skracała czas pisania różnych ksiąg, bo niektóre ręcznie pisane zajmowały dziesiątki lat. Pozwoliło to masowo rozpowszechniać informacje. Pierwszą wydrukowaną z ksiąg było Pismo Święte.
- telegraf, pozwalający szybko przekazywać sobie informacje
1 5 1
2010-03-17T17:54:38+01:00
Były to:
1.Czcionka Gutenberga - która skracała czas pisania różnych ksiąg, gdyż ręczne pisanie zajmowało zbyt dużo czasu. Pozwoliło to na zmniejszenie cen ksiąg oraz na szerszy do nich dostęp. Pierwszą wydrukowaną księgą było Pismo Święte.

2.Telegraf - pozwalał na szybki przesył informacji w postaci szyfrowanych wiadomości.
1 5 1