Odpowiedzi

2010-03-17T17:30:24+01:00
A)żabie skoki-strategia walki pomysłu GEN.Wykorzystywana przez amerykańskie wojska(wojskość)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:31:01+01:00
Kamikadze-samobójczy atak lotniczy na statek lub jakiś obiekt przy użyciu samolotu.Taka forma ataków byla wykorzystywana przez Japonie podczas 2 wojny światowej.
Wilcze stada- zgrupowanie niemieckich okrętów podwodnych w celu atakowania dostaw żywności do Angli wykorzystywane przez Niemcy
Żywe torpedy-Male pojazdy podwodne sterowne przez jedną lub 2 osoby używane do ataków na okrety nawodne przez niemcy