Odpowiedzi

2010-03-17T17:31:45+01:00
Http://www.ekoenergia.pl/index.php?cms=29&plik=Elektrownie_sloneczne.html
sprawdź tą stronę! ;) może ci się przydac bo nie wiem dokladnie jakich informacji potrzebujesz! chyba ze cos napiszesz wiecej to ci moge pomoc!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:10:26+01:00
Http://postcarbon.pl/2008/02/elektrownie-sloneczne/

tu jest co nieco. ja stąd brałam i dostałą 5. nie wiem czego potrzebujesz

ps. liczę na najj ; **