Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:30:54+01:00
Jezus złożony do grobu.
Obok góry Kalwarii znajdował się nowy grobowiec wykuty w skale. Tam złożono Jezusa. Żołnierze nakryli grobowiec wielkim kamieniem. Bali się, aby nikt nie wykradł Jezusa. Działo się to wszystko w Wielki Piątek. Na pamiątkę śmierci Jezusa ludzie dorośli poszczą w piątek, nie jedzą mięsa. Jakie wyrzeczenie uczynię dzisiaj dla uczczenia męki i śmierci Chrystusa? Może odmówię sobie zjedzenia słodyczy, pójścia do kina, obejrzenia programu w telewizji...
- Za zlekceważenie piątku - dnia twojej śmierci.
- Przepraszam Cię Jezu!
2010-03-17T17:39:38+01:00
Całe Ciało obłożyli wonnościami i owinęli Je białym prześcieradłem, obwiązali Je bandażem, wszyscy z miłością i czcią wielką uklękli obok Ciała Jezusa, adorując Je.
Przyjaciele Jezusa złożyli Ciało na marach skórzanych, które nakryli brunatnym suknem. Żydzi opieczętowali grób, zasunęli kamień i postawili straż.
Oto serce, ktore tak bardzo uwielbiło ludzi, a które w zamian otrzymuje od nich, nawet od tych umiłowanych, tylko obojętność i niewdzięczność.