Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:31:23+01:00
Boże dziękuję ci za dar chrztu św bo dzięki niemu mogę zostać zbawiony proszę o przymnożenie mi łaski wiary abym mogła przy Tobie wytrwać. Amen
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:31:57+01:00
Dziękuję Ci Wsezchmogocny I MIłosierny Panie za to ze włączyłeś mnie do Twojej Świątyni poprzez Chrzest. Za to ze jestem twoją córką i w pełni chrześcijaninką .Proszę Cię abyś przymnożył mi łaskę wiary. Abym zawsze w Ciebie wierzyła i żebym nigdy nie zwątpiła w twe istnienie. Teraz, zawsze i na wieki wieków. Amen
1 5 1
2010-03-17T17:34:50+01:00
Panie Boże dziękujemy Ci za ten dar,
który nam ofiarowałeś,
dzięki temu,
możemy być Twoimi dziećmi,
wiernymi tylko Tobie,
Chrzest, który przyjmujemy,
ma dla nas wielkie znaczenie,
albowiem Tylko Ciebie Wielbimy i Ciebie Chwalimy,
za wszystko co dla nas dobre,
to Ty po przez ten Sakrament przyczyniasz się
do pomnażania Swojej łaski nad nami.
Wiara w Ciebie jest naszą nadzieją na dalsze życie.
Dziękujemy Ci z całych serc.

mam nadzieję, że pomogłam jeżeli coś jest nie tak o co chodziło to proszę pisać, poprawię - pozdrawiam:)
2 5 2