Odpowiedzi

2010-03-17T17:29:41+01:00
Myślę, że Kazimierza Wielkiego nie można porównać do Wielkiej Trójki ( Zeus, Posejdon, Hades ), ponieważ był on sprawiedliwym człowiekiem, ale nie miał nadprzyrodzonych mocy. Sławni bohaterowie, byli odważni, silni i mieli różne władcze moce, a omawiany król ich nie miał.

Myślę że pomogłam :))

Pozdrawiam ! ;D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:30:07+01:00
Myśle ,że nie można ponieważ Król Kazimierz Wielki był odważnym i najlepszym dowódcą państwa Polskiego, a żaden bohater mitologiczny nie był aż tak odważnym i dobry dowódcą sił jak i państwa.
1 5 1