Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:31:54+01:00
To ;

14 pażdziernika 2008 wtorek

1000:7=142 pełnych tygodni i 6 dni

zatem będzie to poniedziałek


Myślę że pomogłam! ;)
Postaw punkty ;) Pozdro ! ;]]]
1 4 1
2010-03-17T17:54:40+01:00
Od 14 października 2008 r wtorek
14 października 2009 r-365 dni środa
14 pażdziernika 2010r-365 dni czwartek
5 lipca 2011 r-270 dni poniedziałek



365+365=730-1000=270÷7 dni=38 tygodni i 4 dni